Tämä viikko on nyt siis vajaa, koska olen aloittanut seurannan blogia silmällä pitäen vasta torstaina. Suoraan sanottuna ensimmäiset kirjaukset ei ole mairittelevia, sillä eipä ole juuri tullut tehtyä koska molemmat etureidet taisi jotenkin revähtää torstaina, ja niitä on nyt paranneltu sitten Otsan rypistys

TO 16.7.09 POWERBODY kesto: 47min kaloreita: 578

tavoitesykealueella: 22min ks: 163 max: 187

Olin siis kaverin mukana tutustumassa uudella kuntoklubilla, kun olen ajatellut vaihtavani (entisessä on tarjonta vaan huonontunut viimeisen vuoden aikana melko radikaalisti). No menin siis tutustumaan, ja kaveri vinkkasi, että Poweri on kiva kun siinä on sekä jumpan että Pumpin piirteitä. Mä vielä kysyin, että ei kuitenkaan steppiä? Ja hän sanoo ettei ole. Paskat! Sykkeen kohotuksia aina pumppauksien väleissä, ja voit vaan kuvitella kuinka ruhoni loikki ketterästi kuin mikä laudan yli ja ympäri. Juu todella. Nolostunut No se oli siis minulle aivan liian rankkaa, ja siitä kertoi sykemittarikin. Olin tunnin aikana tavoitesykealueella vain 22 min, koska lopun aikaa syke pomppi pilvissä.

PE 17.7.09 KÄVELY kesto: 60min kaloreita: 298

tavoitesykealueella: ?min ks: 125 max: 149

Kyse oli siis enemmänkin matelusta kuin kävelystä. Aamulla kun heräsin, huomasin koipien tilanteen Yllättynyt Iloisesti etureidet aivan hullun kipeät ja aina kun jalka taipui vähänkin ja lihakselle tuli töitä, oli kipu niin vihlova, että jalat pahimmassa tapauksessa meinas lähteä alta. Voit vaan kuvitella millaista rappusten käveleminen oli.Huuto Eniveis, kävin siis matelemassa, koska koitin saada koipia lämpenemään edes sen verran jotta saisin venyteltyä, ja niin myös kävi. Lopputulos: jalat oli lauantaina vielä enemmän kipeät!

LA 18.7.09 ei liikuntaa.

SU 19.7.09 ei liikuntaa.

KOKO VIIKON LIIKUNNAT 107min 876 kaloria