Huoh. Tuntuu todella pulmalliselta välillä. Tuo ruokavalio ei todellakaan ole helppo. Jos jollakin on jotain tosi helppoja ruoka vinkkejä mulle, niin antaa tulla vaan. Moon puputtanu ny paljon enemmän leipää ja kaninmunia (jotka mua ei normaalisti oo kinnostanu lainkaan) ihan siis silmälläpitäen proteiinin saantia. Itku kananmunan paistamisesta mulla tulee päänsärky, joten ei ole mitään hullunkivaa hommaa, vaan jostakin niitä protskuja on saatava.

Vaikka nyt tuntuiskin siltä, että harmittaa ja ei oo reiluu tai mitään, niin pakko se vaan on eteenpäin porskuttaa. Haluisin ajatella niin, että 10 vuoden päästä pääsen sanomaan, että tää oli parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut. Nyt mun opn nimittäin pakko alkaa huolehtimaan itsestäni. -Ja se on totuus.

Laivalla oli ihan hulppeaa, mutta ei ollut kivaa, kun olin ajatellut että oikein luvan kanssa vedän nyt juhlimiseksi, niin heti kun maistoinkin alkoholin huulillani, alkoi jalka turvota. Oli pakko lopettaa, kun vaikutti siltä, että kohta ei mahdu kengät jalkaan (taaskaan, kun eihän ne mahtuneet koko touko ja kesäkuussa). No meni sitten loppureissu vailla alkomahoolia, ja silti oli kivaa. Pakko kai se on luopua alkoholista kokonaan kun seuraukset on noin kovat. Vaan eipä tuo haitanne. R.I.P omppu laitti.

Kummakyllä hyvin olen pärjänny kiusauksien näkökulmasta. Cool Kerranki!